• Elhamz

Mula melangkah


Assalamuamlaikum semua, Alhamdulillah, setelah berbincang sesama ahli, akhirnya kami memutuskan untuk bekerjsama dengan Shadow Art Production dalam penerbitan Album penuh Elhamz yang di jangka akan terbit 2011 ini.

Bilik rakaman

Menandatangani Kontrak Bersama Shadow Art Production


setelah menandatangai perjanjian dan kontrak dengan syarikat ini, kami bersetuju untuk bekerjasama dalam bentuk Susunan Muzik, Mastering, Mixing, Rekoding dan Printing.




penerbit Shadow Art Production juga merupakan Kartunis kepada majalah Gila-gila, syazwan bin Jaafar Taib

Dalam Studio

penerbit baru Album Elhamz abg Syazwan Jaafar










pada 13.2.2011 Elhamz telah memulakan langkah pertama dengan "Taubat Nasuha". Elhamz telah merekodkan lagu ini dengan susunan muzik yang telah di UPGRADE dan di ubah suai. Dengan sentuhan Gitaris Kumpulan DUTA dan beberapa pemain muzik yang lain termasuklah penerbit album ini , abg Syazwan, lagu Taubat Nasuha kini telah berubah dan semakin ada "feel" nya..Alhamdulillah, Bagi pihak elhamz sendiri, kami sangat berpuas hati dan gembira dengan susunan muzik yang baru ini,..

maka ada tinggal 8 lagu lagi berbaki untuk di siapkan, lagu cerita cinta yang Terbit hari ni, 14.3.2011 juga bakal dimuatkan dalam Full album ni, dengan mengekalkan susunan muzik asal dari abdul Halim ahmad yang juga penerbit kepada album Kompilasi Nasyeed semesta.

semoga segalanya berjalan dengan lancar. amiin!.

6 bicara kata:

Faz Nandra said...

wahh.. alhamdulillah Elhamz! ^-^ tumpang gembira dengan langkah kamu yang pertama... =) insyaAllah.. menunggu kemunculan album penuh nyanyian kumpulan ni.. terus sukses ya! (n_~)") ngeee

Mazhair Shahroz Muhasip said...

faz:wahahah..kc doa2 arr..semoga ukhwah seiring degn kehdiran album..hehe..

1 said...

Tahniah Elhamz..moga semua yg dirancang bjalan dgn lancar..

Mazhair Shahroz Muhasip said...

ponsikou kio jay..kc doa2 jak kami ni..heheh

GrEaT gUrL said...

1st..pndai suda tukar pic ar...heee...

2nd..TAHNIAH...terharu tgk kamurg da smpai shngga ke tahap ini...hnya mampu berdoa agar kalian senantiasa istiqamah dlm mnyampaikan dkwh dan sentiasa thabatkan hati dlm menegakkan syiar Islam...insyaALLAH...

3rd...hrgai jasa urg yg bnyk m'bwa kalian shngga ke tahap ini esp."tuan penasihat"...jgn hmpakan dia, jgn keciwakan dia..tnpa dia...kalian x kan berada hngga ke tahap ini...

p/s: x sbr nak dgr taubat nasuha versi studio..=)

Mazhair Shahroz Muhasip said...

ka yanuT;hehe..m aksih kak..kakak juga yg palng byk bg kami nasihat sebenarnya kak..heheh..taubat nasuha tu..plan2 kak arr..suspen sket..hehe..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...